Asilveannesi Eyllkck Canım bende araştırdım netten ben bir kere mama yaptım öyle duruyor paket ama açıldıktan sonra 4 hafta içinde tüketilmesi gerekmiş attım bende ne yapim
Minnakelifim03 Eyllkck sakın kullanma canım. Bende mama kullanırken tarihi 2 gün gecmis sonradan farkettim o gün bebegim ağrıdan kıvrandı resmen. Kalasının rengi bile deyişti bembeyazdı. Çöpe at gitsin bebeğinin sağlığından önemli degil
[silindi] Eyllkck buzdolabnda muhafaza ettiyseniz son kullanma tarihine kadar kullanabilirsiniz. Eczacı mız öyle söyledi bize. Dışardaysa 1 ay süresi var
Mom107 Eyllkck Kullanılmaz üzerinde yazıyor zaten açıldıktan sonra en fazla bir ay tüketti tüketti yoksa çöpe atın zehirlwrsiniz bebeği