Songul21_01 Bebeğim uyurken hep rahatsız hep bi gazi varmış gibi kasılıyor aynı durumda olan var mı ya da sizce neden Olabilir (emdikten sonra gazını çıkarıp öy le uyutuyorum)
edabolukbasi Songul21_01 siz çıkarsanız da yetmiyor maalesef benim oğlum hem alttan hem üstten çıkarıyor ama yine de gazı oluyor damla kullanıyor musunuz
edaabeyazel11 Songul21_01 Benim kızımda öyleydi. Çıkarmanız yetmiyordur damla kullanmanız gerek. Birde havlu yada ince bir bezi ütüyle ısıtıp karın çevresine sarıp yatırın. Gündüzde bir jovaya sıcak su doldurup içinde bire bekletebilirsiniz
ata_annesi Songul21_01 spazm geçiriyor olabilir çok çeşiti varmış kasılırken videosunu alın ve en yakın zamanda hastaneye koşun bizde de aynı sorun vardı 3 aylık video İle geldik poliklinikten yatışa alındık epilepsi nöbeti olabilirmiş lütfen dikkat edin tüm bebeklerin şifasını versin rabbim
Udu Songul21_01 damladan oluyo oğlum 22 günlük kolik diye damlayA basladik cocuk mahvoldu durmadan deli gibi ikiniyodu denemek için kestim cok sukur birakti gaz gelince normal huzursuzlaniyo o kdr