emi94 Kizlar selam bebeğim 3 aylık her ay düzenli şekilde doktor kontorlune gidiyoruz sizlerde her ay goturuyormusunuz ?
Simge2507 emi94 Evet bir yaşına kadar her ay doktor kontrolünde ilerleyeceğiz. Götürüyorum goturmeyede devam edeceğim.😌
Sedoa_ emi94 1 yaşa kadar devam edeceğim arada bir kere de göz doktoruna götüreceğim 3 aylığız 6. Ayı bekliyorum
emi94 Evet bizde devam ediyoruz hem asılarımızida doktorumuz yapıyor tesekkurler cevap icin 1 yasina kdr devam o zaman 😇