Esse_Gokce Rota damlası 3 aylık aşıyı yaptıran arkadaşlarimiz varmı var ise bilgi verebilirmi sizce yaptirsammi bir sakıncası varmı ?
Hzldrgn Esse_Gokce kesinlikle yaptırmalısın ücretli bir aşı ama bebek için önemli olduğunu düşünüyorum 2 dozunuda yaptırdım hatta menenjitleride yaptırdım doktorum kesinlikle önerdi
[silindi] Dozu yaptırdık kesinlikle yaptırmalısın zaten damla şeklinde ve ateş falan yapmıyor hatta şapır şupur yalayarak içiyorlar