Haziransekiz Arkadaşlar oğlum mama alan bir bebek. Ama kaç gündür biberonu ağzına almıyor yarım saat 45 dk uğraşıyorum biberonu tutması için. O sırada da ağlama krizine giriyor açlıktan. Umarım geçici birseydir dedim ilk başta ama 1 haftadır böyle. Mama içmek eziyet oldu bizim için. Başına böyle birsey gelen var mı?
[silindi] Haziransekiz been 🤦 başıma aylardır gelen bir şey aç da olsa almaz uykusunda içirin ben öyle yapıyorum
cansuberrin Haziransekiz benimde oğlum 2 aylık 10 gündür biberon ve mama almıyo hiç bi şekilde veremedim sadece emiyo onda da sütüm yetmiyo biliyorum ama ağlamıyoda açlıktan bende ne yapmam gerektiğini şaşırdım sabırla bekliyorum
osibrabia Haziransekiz o zaman biberonu degistirmelisin canim ben philips aventin biberonunu kullaniyorum memnunum suan cok sukur
Haziransekiz [silindi] yok ben uyku da yapmıyorum eğer öyle yaparsam öyle alışır çünkü. Dakikalarda geçse tutturuyorum
GmzSnn 4 aylıksa dişleri kaşınmaya 2/3 ay öncedende başlamıştır belki weya boğazında enfeksi wardır içmemek isteyebilecek bi sancısı falan olabilir, mewsimsel bi iştahsızlık olabilir 1 haftayı geçtiyse bu durum kesinlikle doktora götürmelisiniz kilo kaybı yaşamadan.
[silindi] Haziransekiz siz bilirsiniz ben saatlerce uğraştım olmadı alışsın yeter ki aç kalmasın dedim
Bebeminnie Haziransekiz 4. Ayda oluyor hep meme ya da mama reddi, biz hepnkucakta odaları gezdirerek içiriyordık 10 gün öyle sürdğ sonra düzeldi
MUGUL Haziransekiz lansinoh biberon ucunu deneyin isterseniz. Meme ucuna benzediği için genelde tutuyorlar
kayitci Haziransekiz Bizimkide 4 aylik ve cok istahsiz memeyle de kavga ediyo en sevdigi biberonu bile almiyor ben dikkatini dagitiyorum kucagimda gezdirirken veriyorum veya pis pis lerken
Kapadokya Haziransekiz benim oğlumda Bi süre öyleydi zorla verdim ağlasa da krize giriyordu ama sonunda tutuyordu