kizannesi06 hamileyken hiç bir sorun olmuyor doğuma kadar emzirebilirisniz doktorunuz da bir sakınca gormediyse bunu 20 ay hamilelikten doğuma kadar emzirmis bir anne olarak söylüyorum şuan biri 23 aylık biri 4 aylık ve 23 aylık olan kızımı diğerini doğum yapacağım güne kadar emzirdim erken doğum oldu benim bebeğim kuvozde falan kaldı eğer o süreçte büyük kızımın yanında olsaydım yine emzirmeye devam ederdim hiç bir sorun da yaşamadım gebelik sürecinde de . Erken doğumum strese ve kan uyuşmazlığına bağlı oldu sadace