Kabızlık için denemediğim şey kalmadı. Gastroenterolojiye gittik. Ultrason, röntgen çektirdik bağırsak tembelliği var dedi. Duphalac şurup kullandık 2 ay asla işe yaramadı. Doktor diyet verdi yine etki etmedi. Taaa ki kızım sabahları aç karna 5 6 zeytin yemeye başladı günde iki kere kaka yapmaya başladı çok şükür🙏 kayısı, erik, zeytinyağı, lifli besin, probiyotik aklınıza gelebilecek herşeyi denemiştim