Kızlar 14 aylık oğlum. Hiçbir şey yapmadım kendi kendine uyumayı öğrendi normalde kucağımda uyuyordu. Dolaşıyordum felan. Ama şimdiki sorunumda bazada uyuyor kendi kendine . Besige alınca kalkıyor ayağa yıkıyor ortalığı. Ya da beşiğe koyunca uyumuyor ağlıyor al beni diye. Bir fikri olan var mı ne yapabilirim. 🙁🙁