Seralp1 bunu duyup duymamakla alakası yok bu bir dönem aslında özellikle benliklerini kabul ettirmeye calistiklari zamanlarda bu tarz şeyler oluyor. Birde onun istemediği şeyleri yapiyorsaniz yada istediği birseyi yapmamak o zamanlarda daha çok derler. Paylaşmak istemiyor sizi aslında duygusunu tam gösteremediği için de bu şekilde ifadeler de kullanıyorlar. Bunu her dediğinde sen beni sevmesen bile ben seni çok seviyorum diyin. Yada peki diyin hiç bir cevap vermeyin. Zamanla geçiyor