ilon Kızlar cildimde yağlı bir his bırakmadı ağırlık yapmadı aydınlık verdi hafif güzel işe yarıyor kesin alın dediğiniz güneş kremi veya kremleri var mı ?
Kuzularinanasi ilon evet malesef oyle ama en kalitelisi de o bence.yuzum icin onu kullaniyorum ben ama vucuduma nivea 50+ yillardir kullandigim.bi de roc var o da pahali ama iyidir.
ilon Kuzularinanasi evet pahalılar ama işe de yarıyorlar demekki çünkü yorumlara baktım da trendyoldan baya memnun kalan var