Nurrrrrr233 Kızlar kızım 1ay 17 günlük mama veriyorum bugüne kadar sorun yoktu biberonu reddediyor itiyor şaştım kaldım bu neden olur.
nazliicank Nurrrrrr233 biz mama reddi yasamıstık 3.ayda, 4.ayda da biberon reddi. Mamayı yada bıberonu degıstırın bence. Doktorumuz mamadan sıkılmıs olabılır demıstı
1Zehraninyusrasi Nurrrrrr233 en cok korktugum durum sadece mama mi veriyorsunz Ben sadece mama veriyorum ve red yasamakdan cok korkuyorum
Mrv135 Nurrrrrr233 Ne güzel işte. Mamasını kaşık biberon, şırınga, eds ile verin. Dua edin meme reddi değil de biberon reddi yapmış benimki meme reddi yaptı 😄
nazliicank Nurrrrrr233 tommee tippe kullanıyorduk red zamanı lansinoh verdım. 1 ay sürdü şimdi ikisini birlşkte kullanıyoruz. Mama da aptamil başlamıstık sonra hipp organic combiotice gectık
Ilkay123 Bizdede öyle bir sorun vardı kuzum 2 aylık boğazında aft oluşmuş ondan dolayı dikkat edin kilo alamadık bunun yüzünden
nazliicank BYS27 geçmesini bekledim. Yapılabılecek bır sey yok cunku gecıcı bir surec. Doktorumuz da aynı seyı soyledı, mama için zorlama soğur dedi. Bende aç kaldıgı için uzuluyordum ama zorlamadım kılosu yerinde bir sıkıntı olmaz dedi doktorumuz
BYS27 nazliicank lansinoh kullanıyorum doğumdan beri öğürüyor nuk kullandım öğürüyor farklı bir biberon deneyecem yarın bakalım , mamayı da değişmiştim bir dhaa değiştircem bakalım kalıcı değildir umarım
nazliicank BYS27 eğet mamayı yeni değiştirdiyseniz tekrar degıstırmeyın. Bagırsaklarını zorlayabılır en az 1 hafta 10 gun bekleyın. Biz tommee tippee kullanıyoruz biberon memnunum baya. Antikolik ozellıklı olanından
Mrv135 Nurrrrrr233 AA çok pardon ben bilmeden yorum yaptım. Lansinoh denediniz mi ucu yumuşak olduğu için bebekler daha kolay kabul ediyormuş.