Fndkurdu bebegim şuan 7.ayinda ve doğdu doğalı tazyikli sütum bir süre sonra bebek alışıyor biraz dik tut emzirirken sadece bebeğin kafasının altına yastık koy tazyikli olsun korkma sütun çok olduğunu gösteriyor bu ve kesinlikle makine ile sagma vücuda süt uyarısı daha fazla gidecek daha çok tazyiklenecek elinle sağım yap