Mommyyigit İburamin zeo 2 yaş altı çocuklar da kullanılmaz diyor fakat benim oğlum 15 aylık doktorumuz yazmış kullanan var mı
Agness Mommyyigit bizde 15,16 aylik civarı kullandık bikac ay evvel . Ölçeklerine baktım simdi 2 kutu da duruyoduda. Birinde yarım olcek yaziyo diğerinde 1 olcek .ama ben dolu dolu vermedim ölçeği yine de . Ama çabuk toparliyo oni kullanınca