biimiyomyardimet Merhabalar, bugün e bebekte insanlar koli koli bu bebek sularından alıyordu. Bu konuda hiç bilgim yok ben normal arıtma su veriyorum, bu bebek sularının farkı nedir? Sizler de alıyor musunuz? Yoksa bu da gereksiz tüketim çılgınlıklarından mı 🤦🏻♀️
papatyam-34 biimiyomyardimet Bende almıyorum genelde çaydanlıkta kaynamış soğumuş olan sudan veriyorum mamasını da öyle yapıyorum 🙈
Deletedmom_48 biimiyomyardimet evde arıtıcıdan kullanıyorum o bebek sularındanda alıyorum şişesi küçük azyer kaplıyor mutlaka cantamda arabada bulunduruyorum
tatlibiranneo biimiyomyardimet bana çok saçma geliyor 😂 zaten bizde evde hazır su içiyoruz ne gerek var
Deletedmom_68 biimiyomyardimet ilk bir iki ay aldım galiba ya sonra hazır su vermeye başladım bayadır da hazır su veriyorum kaynatıp soğutmadım hiç ilaçlar dışında
biimiyomyardimet papatyam-34 hepbahar123 hepbahar123 Deletedmom_48 tatlibiranneo Deletedmom_68 Bao Çoğunluk benim gibi düşünüyor sevindim banada çok gereksiz geliyor ama dün bir çok insanı koli koli alırken görünce çok şaşırdım açıkçası acaba birseyi mi atlıyorum diye 😗
Bao biimiyomyardimet yok bir şey atlamıyorsunuz. Bazı şeyler gereksiz fazla. Bu da onlardan biri. Doktor bile lüzumsuz buluyor.
Arenimo biimiyomyardimet bebek suyu nedir ya bildiğin marketten aldığımız sulardan işte o da bebek suyu olunca özelliği mi değişiyor🤔😀
biimiyomyardimet Arenimo ah bi bilsem 🫠🫠oldum olalı saçma geldi hiç bakmadım bile ama alanları görünce bi şaşırdım 😅
Lalinn biimiyomyardimet kimseyi damgalamak değil niyetim ama bazı ebeveynler bayağı şımarık,herşeyi bebeğe özel,aman ayağına taş değmesin modunda ama bence gerek yok o kadarına suyu da bebeğe özel almazsın yani bu da israfa giriyor bence
Irmakmelegim Lalinn qsimariklik deil bebek sonuçta herseyleri hassas aslında su konusunda almadım ama irmik un aklınıza gelebilecek her türlü gıdasını ayrıdır organik bebek kullanımına uygun onun dışında kullanmam kızımda insanın evladına özenmesi sağlıklı beslemek istemesine n daha doğal bisi olamaz şu konusunda gmlde arıtma kullaniyrm
merve171214 biimiyomyardimet 4 aydan 13 aya kadar bebek suyu kullandım oğlum ne kaynamış su nede bizim kullandığımız hazır suyu asla içmedi en son ebebekten aldık onu içti o yüzden uzun süre kullandık eve aldığımız suyu değiştirdik denedim bunu içince almayı bıraktım bir fark var mı gerekli mi bilmiyorum ama ben hiç su içmediği için almıştım
anestod biimiyomyardimet instamomlar reklamını yapmıştır ondan böyle bir çılgınlık vardır. Cok takintiliysaniz su minerallerini ölçen cihaz var. Biz akvayumda cins balık bakıyoruz ondan almıştı eşim belli degerlerde durmaları gerekiyor balıkların. İnternette içilebilen suyun değerleri var. Her önümüze gelen suyu meraktan ölçüyoruz. Hazır sularda da ağır mineraller çıkıyor. Arıtma kullanıyoruz. Değerleri normal içilebilir çıkıyor. He cihaz olmasa takar miyim yoo. Normal dışardan hazır su alırım ya da arıtma her türlü içilesi. Böyle her şeye kafayı takarsak yanmisiz.
hepbahar123 anestod ay bi bimdeki suya baktıniz mı o nasıl ?bir de bebek suyuna baktınız mı ?brnce de gereksiz bunlar
Alya-Sena biimiyomyardimet ustunde bebek yazinca insanlar heralde icine ayri vitamin filan eklendigini zannediyor bende cok onceden almistim meraktan sirf tadina baktm bildigin hazr su gereksiz masraf.