Uyuz olduk 2 ay 20 günlük kızımda da var sanırım. Xabion losyon kullandık. Ama daha fazla kaşınmaya başladım. Akrabalarım da uyuz var sanırım onlardan geçti. Bana yardımcı olun lütfen sormak istediğim şeyler var. Öyle vücudumda belirgin bi izler yok. Ama küçük nokta şeklinde kırmızı benekler çıkıyo orası kaşınıyo. Bi iğne ucu hafif batarmış gibi bi his oluyo. Bu uyuz mu ? Lütfen geçiren varsa yardımcı olsun bebeğim çok küçük daha