merhaba kızlar. 3 buçuk aylık bebeğim o kdr her şeye urkuyor ki anlatamam … uyuyunca özellikle cit sesi olunca korkarak uyaniyor ya da üst kattan bişey düşünce falan.. 3 aya kdr sorun yoktu ama neden böyle bilmiyorum . gerçekten korkutugu için mi refleksten mi yapıyor bilmiyorum:( siz bu durumu nasıl astiniz napmam lazım lütfen yardim edin uykusundan uyanmasindan çok yoruldum :( yanına beyaz gürültü de açıyorum ama fayda ermiyor sanırım diğer sesleri duyunca korkarak ürkerek uyanıyor… ( uyanikken de korna sesi vs urkuyor bi anda duyunca) 😔🥴