Enjektörlü 1 cc fizyolojik çekin, bebeği yan yatırıp önce bi burun deliğine enjektördeki fizyolejiği sıkın. Sonra elinize bebeği alıp sırtına pıt pıt vurun. Genizi açılıyo sonra o sıktığınız burun deliğini aspiratörle çekin. Aynı işlemi öbür burun deliğine 1 cc de orası için. İşlem bitikten sonra omzunuza alıp pıt pıt yapın. Çoğu aspiratöre gelcek zaten. Genizinde kalan da fizyolojik suyuyla açılıp kakaya karışırmış bana doktor söyledi. Bebeğim grip olmuştu 1 ay 20 günlüktü hiç ilaç kullanmadan burnu o şekilde yıkayarak iyileştik çok şükür