SevgiLina_ merhabalar öncelikle geçmiş olsun , benim oğlumda nisan sonu gibi geniz eti ameliyatı ve ya tüp ya da dediğiniz gibi çizik atılıcak.. ameliyat denince korktum süreç nasıl ilerledi sonrası geniz eti tekrarladı mı şuan oğlum cok horluyor ve dolu dolu konusuyor çoğu zaman ağzından nefes alıyor bademcikleride bu sebeple şişiyor. Ameliyat sonrası zorlu mu acaba