Sevgili anneler bu durumu baska yasayan var mi cok merak ediyorum. Biraz uzun olacak ama lutfen okuyun. Bebegim 15 gun sonra 1 yasinda olacak. Cok değişik seylerden korkuyor. Zaten 4 aylik oldugundan beri yabancilama var ama herkese degil. Belli kisilere. Ozellikle siyah sakal siyah sacli erkeklerden korkuyor. Bu arada bebegim erkek. Bunun disinda örneğin ben gözlük taksam korkuyor. Bu korkma ay korktu gecti degil baya hickira hickira gozyaslari esliginde aglama oluyor. Ananesi gozluklu o gozlugunu cikarinca agliyor. Kapiya kurye gelince sesinden korkup agliyor. Cek birak arabalarin cikardigi sesten korkuyor agliyor. Kendim acik biriyim namaz kilarken basima siyah esarp taksam korkuyor. Ama baska renkten korkmuyor. Ama onu disinda hayvanlardan korkmaz, ustlerine gider hatta. Karanlıktan korkmaz, cocuklardan hic korkmaz direkt aralarina girer oynar. Beni aramaz bile mesela. Ama cocuklardan biri ona bagirsin aglar. Yani hic anlayamadim. Etrafimdan da hep ay cok korkak bu cocuk, ay neden boyle bu falan duyuyorum iyice sinirlerim bozuluyor. Hele babam hic durmadan korkak etmissiniz cocugu deyip duruyor. Evladima sesimi yukseltmem ben. Tv telefon falan zaten yok. Onun disinda masallah herseyi cok iyi. Komut alir vs. Var mi yasayan biri aranizda benzer bir durumu?