Önceden yazayım yabancı görüyordur ondan öyle yapıyordur diye düşünmeyin çünkü ayda 1 gördüğü doktorumuza, yolda sevmek için gelen yabancılara, hastanedeki görevliye vesaire böyle yapmıyor. 8 aylık bu arada bebeğim, ve yani bayaadır böyle ilk zamanlar böyle değildi tabi. İlk başta baya bağırıyor krize giriyor yani iç çeke çeke, yavrum bir tek bende sakinleşiyor🥹 sizce neden böyle? Benim annem ve babama yapmıyor, yabancıya da, halalarına dayısına da🤷🏻♀️ bilgisi olan?😂