Sinem57 bir Yıldır xiaomi kullanıyorum çok memnunum. İki kişiye yetiyor en son media markta cosori gördüm. Daha büyüktü. Eğer şimdi alacak olsaydım kesinlikle cosori alırdım. Hem çok şık hem malzemesi aşırı kaliteli hem de gayet büyüktü. Ben airfry aldığım dönem Türkiye’de cosori yoktu garantisi sıkıntı olur diye xiaomi tercih etmiştim. Dediğim gibi memnunum ama tekrar alacak olsam kesinlikle cosori