pasaklisinkukuli cansuyagmur ek gıdaya gececegi zaman bal kabagı kalmayacak ondan dolayı acaba buzluğa atsam mı diye düşündüm
Gzdnr17 pasaklisinkukuli ek gıdada mevsim meyve sebze tüketilmesi öneriliyor taze şekilde yine siz bilirsiniz tabii ki
Gzdzeynep pasaklisinkukuli haşlayıp püre şeklinde atın öteki türlü buzluk kokusu oluşuyor çiğ kabakta ben bir kere denedim beğenmedim buzluğa atacaksam pişirip öyle atıyorum
siyah3430 Yagmurrrtt yok koku olmuyor kilitli poşetlerin havasını alarak koyuyorum kullanacağım miktarda çıkartıyorum pişirmenize gerek yok
Deletedmom_75 pasaklisinkukuli evet konuluyor kocaman kabağı sonucta bir anda tuketemeyiz o yuzden atiyorum
Aysunnn65 pasaklisinkukuli attim hemde kocaman yani dilim dilim kestim poşetledim iki aydır ek gıdaya geçtik iki aydır yio kızım sorun yok yani canım at
Mmeelliikkeee pasaklisinkukuli ben atmıştım tatlı yaparken aşırı sulandı eridi gitti bir daha denemedim . Zaten mevsim meyve sebzesi öneriliyor çok gerek olmaz bence