alparslanmomsss Merhaba anneler; bu ameliyatı olup başarı elde var Mo acaba ? Şuna 1 2 evredeyim şansım yüksek olduğu söylendi femur başı avasküler nekrozu Rahatsızlığım . Ve kaç ayda yüreyebildinizz acaba koltuk değneksiz