Ydhk85 Biz 4 buçuk aylık olduk ve doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık kaşık maması veriyorum Şuan biberon reddi olduğu için boğazında bırakıyor o durumda napmam gerekiyor nolur birşey söyleyin korkudan yediremiyorum
leopar Ydhk85 ne yediriyorsun ki zaten sulu başlıyorsunuz oda boğazında kalmaz süt gibi sonuçta korkma yavaş yavaş ver
TheBaby Ydhk85 Yumuşak kıvamda yapmıyormusun canım. Onun kendi ölçüsü çok katı oluyor öyle ayarlama. Göz kararı bebeğinin yutacağı şekilde ayarla
Sevensevilen Ydhk85 kaşık maması yerine siz yapsanız daha sağlıklı olur. Yumuşatıp ezip azar azar verirsiniz