Mufettis_Gadget NM_mom cangulcetizphotography ben anadolu yakasında olmama rağmen eve gelip yapmıştı çekimi evde olması bana çok hijyenik geliyor açıkcası arkadaşımda 2 kez çekim yaptırdı o da çok memnun kaldı