Nova Merhaba bebeğim haftaya 6 aylık olacak. İki gündüe gün içinde sürekli ağlıyor gibi mızırdanıyor. Normalde kendi kendine de güzel vakit geçirirdi. Diş filan mı çıkaracak acaba neden böyle yapıyor olabilir?
Smsrs Nova 6 ay3 günlük sürekli çığlık atıyor bizi geçtim artık kulak diye bir şey kalmadı. Komşulara mesaj gönderdim kusura bakmayın sesini keşfediyor diye
Sibelmuc Nova Aynisi bizde de oluyor. Daha bugun doktoruna uc gundur ara ara uyanmadan bagirip mizirdandigi videolari gonderdim dis cikaracak, yatmadan bi tane agri kesici ver dedi verdim simdiye kadar sikinti olmadi bu gece.
Mercosey Nova ek gıdaya falan başlıyor biraz daha büyüyor ya bence ondan. O ay bizim de zor geçmişti biraz geçiyor ama sonra. Bir de verdiklerinizi bi takip edin bakalım. Alerji yapmadı sanıyoruz ama bu şekilde huzursuzluk yapabiliyor bazı besinler
Smsrs Nova böyle o çığlığı bazen kulağımın dibinde atıyor yankı şeklinde beynime ulaşıyor anlatılmaz 😅😅😂😂
Dilara91 6 ay 5 günlüğüz maalesef bizimde öyle sürekli gülücükler saçan oğlum gitti ağlayan mızmızlanan sürekli ağlayan kucak isteyen biri haline geldi 🥲
dnzdnzdnzdnz Sibelmuc bizde bu durum yaklaşık 1 aydır var dişin falan da geldiği yok açıkcası. Ben rüya gördüğünü düşünüyorum veya gece terörü ama uyandıramadığım için geçmesini bekliyorum. Bizim sabah karşı 5-6 arası oluyor bu durum. Sizinki geçidir inşallah
Sibelmuc Nova Paracetamol ama hiç değişiklik olmadı bizde. Gece terörü olduğunu düşünüyorum ben 😞 Yeğenimde aynısı olduğunda 8 aylıkken(3 ay sürmüştü)
Sibelmuc dnzdnzdnzdnz ben de gece teröründen şüpheliyim aynı saatteydi ve aynı yoğunlukta. Dün gece 1 kere agladi geçiyor galiba yavaştan🙏🏼
Mrvkl Nova bebeginiz duzeldi mi bizde de ayni durum var sirt ustude yuz ustude surekli mizirdaniyor sanki bir yeri agrir gibi😵💫
Nova Mrvkl Evet evet bir süre sonra geçti. Şu an 15 aylık olmak üzere. Bu zamana kadar dişdi uyku gerilemeleri derken ara ara bir değişmeler oluyor ama kısa sürüyor😇