Butterfly_1802 öncelikle hiç korkma gerilme. Çocuk nörologu kontrol eder, gerekiyorsa fizik tedaviye yönlendirir. Bazı bebekler daha hareketsiz olabiliyor extra destek gerekiyor. Bazısının ise daha fazla zamana ihtiyacı oluyor. Benim bebeğim kafasını 1 ay geç tuttu 3 değil 4 aylıkken. 4.ayda da ellerinden tutup çektiğimde hiçbir kalkma refleksi vermediği için doktorumuz nörologa yönlendirdi. Ben bayagı endişe etmiştim ancak doktor sadece fizik tedavi verdi. Onu da 2 seans aldım uzatmadım çünkü gördüm ki bebeğimin biraz güçlenmeye ve zamana ihtiyacı varmış. 5.ayda yaptı ellerinden çekilince kalkma ve oturma hareketini.