Ipek34 10 günlük olduğundan ber deli gibi gazla boğuştuk 2 ay çay kahve nohut fasulye mercimek baharat vs hiçbir şey ağzıma sürmedim süt içmedim sırf gaz olmasın diye yok banamısın demedi şimdi yiyorum eşimle bir çaydanlığı bitirdiğimizde oluyor arada türk kahvesi yada filtre kahve içtiğimde oluyor
Kimyon rezene vs içtim bir sürü sütümden ona geçsin diye onlar bile etki etmedi tek ilacı zaman dedi doktorumuz 3 ay olacak 2 güne biraz yavaşlasada hala devam ediyor