Cansu0990 kakada onlar yoksa besin alerjisi yoktur şükür. Atopik dermatittir yani aşırı kuru ciltli. Bebeklerin ciltleri çok ince ve hassaslar buda bebeklik alerjisi yapabiliyor. Geçmesi biraz sürüyor 2-3yaşa kadar sürebiliyor eğer bebeklik alerjisiyse. Benim oğlumda atopik ciltli. 3.ayında başladı 22aylık olcak hala devam ediyor. Ben size yazdığım önlemlerle kaşıntı ve kızarıklıgı engelleyebiliyorum biraz ama bunun kesin bir çözümü yok malesef. Geçmesini bekliyceksiniz bu önlemlerle bebeğinizi rahatlatarak. Büyüdükçe derileri kalınlaşcak bağışıklık sistemleri güçlenecek ve hassasiyetleri azalcak sonra da tamamen geçecek inşallah. Bebeğin bunalması en büyük etken. Az giydirirek iyi yapmışsınız dediğiniz gibi sıcaktan da çok olur. Biraz büyüdüğündehala geçmezse araştırma hastanesine gidip deri testi yaptırmanızı tavsiye ederim. Bir şeye alerjisi varsa deri testinde çıkar. Bende deri testi yaptırmak için 3 yaşımızı bekliyorum. O zamana kadar hala geçmezse yaptırcam geçerse gerek kalmaz zaten. Deterjandan da olmaz demeyin oda büyük etken. Eğer hala bu önlemlerle geçmiyorsa deterjanı da değiştirin. Neyin iyi geleceğini bilemeyiz deneyerek bulabilirsiniz çocuğunuza en iyi gelecek şeyi. Benim kullanmadığım denemediğim şey kalmadı ve en iyi geleni bulup onla devam ettim bütün ürünlerde. Her çocuğa iyi gelecek şey farklı olabilir. Dediğim gibi bunu da deneyerek bulabilirsiniz, bir şeye bağlı kalıp devam etmeyin yani. Tekrar çok geçmiş olsun rabbim şifa versin en yakın zamanda🙏🌸 kıyamam yavrunuza, bizdw yaşadığımız için zorlugunu biliyorum. Size de yardım etsin rabbim, tüm bebekler iyleşsin hiç canları yanmasın🤲❤️