haticekucuk06 Merhaba, Bebeğim 37 günlük doktor uzamış sarılık olduğunu söyledi kan aldılar Privat kinaz değeri 3.45 çıktı doktorun biri hematolojiye gösterin dedi diğeri gerek yok takibe alın dedi bu durumla karşılaşan var mı ne yapmamız gerekir