Aysunsaglam canım bende giriş kattayım hatta alt katı kömürlük iki sene önce karıncalar yol yaptı evimde eo sırada oglum kücüktü alıp yer diye aklım cıkıyodu Allah günah yazmasın gördüğüm yerde süpürgeyle hep süpürdüm baktım care degil salatalık kabugu limon kahve hiç biri fayda etmedi en son evi süpürdüm sildim ogluma annem bakarken camasır suyuyla iyice sildim en son kücük parfum sisesi gibi siseye sirke ve camasır suyu koydum gezdiklere yere sıktım 1 hafta devamlı her Temzilik arkasına bunu yaptım kırıntı olmaması önemli kokusuna tekrar gelir cunku onlar yolunu unutana kadar böyle sıktım hep cok sukur 2 senedir 1 tane bile görmedim karıncalar ayaklarında salgılanan Bi yapıyı yerlere bırakırlarmıs o kokuyla tüm karıncalar o yolu bırakmazmıs önemli olan temizleyip gecmek degil yuva girişlerine felan Sprey den sıkmak o koku yok olana kadar Bi tane dahi karınca kalsa kendi kokularını yine bırakırlarmıs arkasından öbürleri yine gelirmiş