Eloo005 tamamen sizin bakış açınıza kalmış. Mesela benim için önemli olan o gün kutlamaktir, birilerini çağırmak birlik beraberlik hazırlık falan ikinci planda. Ben olsam iftardan sonra bir pasta ile kutlarım ve o güne ait fotoğraflar olur elimde. Bebeğim 1 yaşından büyükse süsleme de yaparim tabii ki 🥰 sonradan başkalarıyla kutlanir ama o gün ayrı bir şey olmalı bence. Diğer bir seçenek de Ramazan’da kutlamak, eğer hali hazırda iftar daveti verecekseniz doğum günü de o gün yapılabilir. Hayırlı uzun ömürler dilerim 🌼