Kızlar bebeğim 18 günlük bugün bitmeyen ağlamaları yüzünden doktora gittik genel muayenesi yapıldı 4.300 olmus kilosu herşeyi normal görünüyor dedi daha önce gittiğim doktor mamayı önermiyorum sütün yetiyorsa verme demişti ama bu doktorda erkek çocukları huysuz olur daha zor doyar takviye mama verebilirsin dedi kafam çorba gibi sütüm yetiyor belli ama napacağımı bilemiyorum bebe beni emzik niyetine kullanıyor belki mama bizi biraz rahatlatacak. Bir de biogaia kullanıyorduk yeterli değil diye relactaz damla yazdı kullananlar varmı memnun musunuz? Uzun oldu ama fikri bilgisi olan lütfen yazsın🥲