Aysenurasit biz de yasadık canım 5 aylıktı. Sadece ishal vardı kusma vs olmadı. Biogai kullandık o düzenledi . Bol bol emzirdim su da verdim doktoru dedi sıvı kaybı olmaması lazım diye. Eğer kusmaya başlarsa direkt getir dedi . Çok şükür atlattık sorunsuz. Geçmiş olsun sizdede🙏