oglumuz01 Ben 3 aydır başka yerdeyim Bebeğimle birlikte yatmak zorundayım ama uyuyamıyor rahat edemiyor park beşik satın almak mantıklı olur mu
Mavigri oglumuz01 11aylık oğlum kullanıyoruz ve daha da kullanmayı düşünüyorum derin olarak yatıyor ayağa kalksa da çıkamıyor düşme sorunu yok bence rahat 😌
Alse35 oglumuz01 imkanın varsa direk montessori al hem aşılana kadar yanında rahat yatarsın hem de en az 5-6 yaşına kadar ( daha fazla bile olabilir) kullanırsınız ben park beşik aldım içine yataştan yatak dahi aldım toplasan 5 kere yatmamıştır
MavisimMavilendimm oglumuz01 1 yaşa kadar kullandık biz, büyüynce rahatsız oldu onun içinde, yatak aldık.
alsnn oglumuz01 20 aylık oğlum hala park yatakta yatırıyorm bizimle yatak odasında yatıyor çok memnunum odasını ayırdığımda kendi odasında yatırcm