tekbasimabakiyorum Hanımlar selam, bebeğinizi göz doktoruna ilk ne zaman götürdünüz? Sanırım bir aylikken çocuk doktoruna değil de göz doktoruna götürmek gerekiyormuş genel rutin kontrol için.
Mervengin tekbasimabakiyorum bir aylık kontrolde cocuk doktoru istek yapıyor hem göz hem de kalça USG için.Biz 1 aylık kontrole gittigimizde göz muayenesini yaptırmıştık.Normal çıkmıştı 2 yaşında tekrar kontrol amaçlı gideceğiz.Devlet Hastanesi’nde böyle en azından bizim gittigimiz hastane böyleydi
Stresbabacimstress tekbasimabakiyorum 1. Ay 3. Ay da götürdüm 1.5 yaşında tekrar gelin dedi göz doktorumuz.
Busra9554 tekbasimabakiyorum 3aya kadar göz doktoruna gösterin dediler 2 aylıktı gösterdiğimde. Bida 1yaşında kontrole getirirsin dedi doktor.
Dilruba_1 Vallahi ben iki tane uzman doktora gidiyorum hiçte göz muayenesi önermediler bir tanesi bir yaşına kadar önermedi
Eminecak tekbasimabakiyorum ben 7 aylıkken götürdüm göz doktoru 1 yaşında getirsen de olurdu dedi. Bir dahaki kontrol icin 3 yasinda gelirsiniz dedi. Çocuk doktoru zaten muayene ediyor bir sorun olduğunu hissetmiyorsaniz erken goturmeye gerek yok.
Oykuus Ben de tam 3 aylıkken götürdüm.1 yaşında gelirsiniz bir daha dedi .Devletten randevu almak imkansıza yakın .Göz hastanesine götürdüm
Buglem-inAnnesi Aynen öyle devletten zor randevu alınıyor bende sanırım 4 yada 5 aylıkken götürdüm 1 yaşında tekrar getir dedi çocuk doktorumuz 3 aylık dan sonra her kontrolde özelikle göz muaynesi önerdi