Tazeanneee76 Kizlar emzirirken neler yiyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz gaz yapan yiycekler neler yemeklere baharat kullaniyormusunuz 😊
Mehmetefeannesi Tazeanneee76 her şeyi yiyorum kendimi kisitlamiyorum sağlıklı olmak kaydıyla gaz sıkıntımız hiç olmadı çok şükür
HKyhn Tazeanneee76 ben ikisinde de istediğim herşeyi yedim. Gaz yapar falan çok dikkat etmedim. Sadece şu konuda çok hassastım dolaptan çıkmış hiç bir şeyi bekletmeden yemedim. Normal su yerine Çay içer gibi yudum yudum sıcak su içtim
Asyaveannesi04 Tazeanneee76 herşeyi yedim ilk günden beri hemde içine kimyon koyarak az az lohusalığımın 3.günün de kuru fasülye pilav yedim hiç de gazı olmadı bebeğimin 😅 bence pek bir alakası yok
Dlk55blt-rdvn Asyaveannesi04 gaza meyilli olan bebeklerin annesi tükettiğinde daha da kötü oluyor malesef ,şanslıymışsınız ki gaz derdiyle uğraşmamışsınız
Moommmses Tazeanneee76 hiçbir şeye dikkat etmiyorum ya üzülüyorum ama napiyim cips çikolata kahve her gün tüketiyorum ama her şeyden kisarsak bitmez bu emzirme süreci:(
Lilybaby Tazeanneee76 işk günler çok dikkat ettim ama artık 3,5 aylık baklagiller harici her şeyi yiyorum
Query Bende doktora sordum bugün evet gaz geçer sütten ama sen nasıl çıkarıyorsan o da çıkaracak dedi bende hiçbir şey yemiyorum gibi resmen bunaldım bugün tam bir aylık erkek çocuk bir de gazlı yesem mi yemesem mi anlamadım