Mymom_72 ablamın oğlu 18 aylıkken yürüdü.onunda çoklu alerjisi vardı tam beslenemedi dedik. Doktora gitti ablam, 18 ay olmuş bi kan tahlili yapalım pazartesi gel demiş çocuk yarınsı günü yürüdü🤷♀️ Yani vakti saati vardır muhakkak bir sıkıntısı yoksa başka,telaşlanmayın hiç🙏