3 yaşında kızm ben hasta olduk nasıl oldu bilmiyorum. Öksürük ateş salgın varmış galiba.. İlaç verdi doktor iburamin, burun spreyi verdi. Grip dedi sadece. Keçiboynuzu özü macun vs almış kaynanam da aktardan. Onları içmemiş tik Bayadır iyi oldu. Öksürüğe iyi geliyormuş.