Kızlar bebeğim 4 aylık doğundan beri anne sütü çok almak istemiyor ne kadar zorlasam da zar zor alıyor mama içiyor genelde göğüsümün ucu yok zaten silikon uçla emiyor emdiği zaman da hemşiremize sordum ek gıdaya yavaş yavaş başlayabilirsin dedi neyden başlamam ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz?