Nursima2711 Kızlar doğumdan sonra 1 kere adet oldum şuanda 10 gün geçti daha olmadım test yaptım bişe yok sizde de düzensizlik oldu mu
azraklkn Nursima2711 Ben bi defa oldum aradan 10 gün gecti yine oldum sonra ayın 2 sinde olmam gerekirken 10 unda oldum ve 4 5 gün sürdü bitti biraz düzensiz oluyor
EzgiG Nursima2711 ben doğum yapalı 7 ay oldu hala girmedi düzene 10/20 gün gecikmeli 3 kez oldum sadece 😅