Arkadaslar 10.haftama gireceğim neredeyse ama halen daha adet ağrısı çekiyorum resmen. İlk gebeligimde böyle bir şey yaşamadım ama şimdi sürekli boyle adet sancısı gibi ağrı var. Ara ara kahverengi lekelenmem de oluyor. Doktora gittim iğne falan verdi ama geçmiyor. Bu durumu yaşayan var mı?