tekbasimabakiyorum neredeyse 2 ay sürdü. İlk 10 gün çok hızlı yükseldi. Bizim Ab0 uyuşmazlığı (anne 0, bebek A ya da B kan grubu ise oluyormuş) sebebiyle uzamış sarılık olmuştu. 10. Günden sonra 12. Günkü muayenede çok şükür yükselmesi durmuştu ama değer hala 14 tü. İlk 5 gün her gğn, sonra 12. Güne kadar 2 güne bir düzenli kan verdi bebeğim. Ellerinin halini tahmin edersiniz. 12. Günden sonra doktor yükselmesinin durduğunu, artık yükselmeyeceğini ve kan almaya gerek olmadığını ama düşüşün çok yavaş olabileceğini, 2-2.5 ay sürebileceğini, bu süreçte aynı şekilde beslemeye devam etmem gerektiğini söyledi. İlk 1-1.5 ay sapsarıydı çocuğum tabi günden güne azaldı ama 2 aylıkken tam anlamıyla bitmişti.