yesim123 Bebeğim 4 bucuk aylık oldu ve hala çok hırıltırısı var. Doktorlar kıkırdak tam gelişmemiş o yüzden dediler. Kızlar böyle bi sorun yaşayan var mı? İnanın gelen giden ayy yazık bronşit mi dediklerinde oturup ağlamak istşyorum. Yardımcı olun lütfen
atlasask yesim123 laringomalezi olabilir mi acaba kbb doktoruna götürün. Bu boğazdaki kıkırdakların tam gelişmemesinden dolayı nefes akıp verirken hırıltılı bi ses oluyor hatta bazen kuş ötmesi gibidir. Benim bebeğimde de var ve çok şükür bi sıkıntı olmadı bence bi kbb görsün.
-erCansu- yesim123 ayy evet evet her kucagına alan ayyy ciğerleri dolmuş bunun diyodu😅 sanki benden iyi biliyolar herkes doktor mübarek geçmedi 3 yaşına kadar hep öyleydi aynı şeyi banada söylediler ama 3 yasında geniz etini aldırdık ve bi anda o hırıltısı geçiverdi
Seraparas Benim bebegim 6 buçuk aya kadar hırıltısı vardı doktor bana kilolu bebeklerde oluyor dedi şimdi 8 buçuk aylık olduk çok şükür nerdeyse yok denecek kadar geçti ayrıca benim bebegim 6 aylık olana kadar 2 kez bronşit oldı
dilantrkmn Oğlum 1 yaşında doğduğundan bu yana var hırıltısı ciğerleri de temiz serum fizyolojik yapıyoruz her gün yaşını bekle geçer dediler hala devam ben de pek anlamadım