Merhaba arkadaşlar, 2 aylık bebeğim var onun için buzluğa anne sütü depolamıştım, buzluğumun kapısı yaklaşık 18 saat açık kalmış farketmedim.
Farkettiğimde gözle görülür bir erime yoktu hala donuk vaziyetteydi ama hafif yumuşamıştı, yeniden kapağı kapattım dondular ama içim rahat değil, bozulmuş mudur? 1 damlasını bile ziyan etmek istemiyorum ve 50 paket falan var, çok üzülürüm, napmaliyim?