uzlet Kızlar bu markanın bezini kullanan var mı Memnun musunuz Ben normalde 6 numara Baby turco veya sleepy kullanıyorum bir de bunu alıp denemek istedim kullananlar yardımcı olabilir mi kalıbı vs nasıl
AseLBebek26 uzlet kızım 2 yaşında dogdugundan beri kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim kalıbı geniş sayılır biz şu an 6 numara kullanıyoruz 15 kilo
lceLady uzlet çok kullandım molfix ile eş değer diyebilirim gerçekten iyi bir bez. Pamugu kalın emiciliği yüksek
uzlet AseLBebek26 benim o Kızım 15 aylık yaklaşık 11 kilo acaba 5 mi alsam 6 çok mu büyük olur Siz kullandıysanız aradaki farkı az çok bilirsiniz