Ssenn_ 1 haftadır ne yediği ne içtiği ne mutlu olduğu ne ağladığı belli sadece mızmızlaniyor her şeye biraz dişte var sanirim 😂
Ucansupurge Ssenn_ oh duble efeckt 😂 geçmiş olsun canım 4ay atagindan bir tık daha zor ama geçiyor dişini sık 1 aycık 😂😂
DarkSwan Ssenn_ Of diyorum.😂 Benim bebeğim doğduğundan beri çok zordu. Ama 6.ayda en çokta 8.ayda inanılmaz zorlandım. Çaresizlikten ağlıyordum. Ama geçiyormuş. ☺️
Zeynepsametaras Ssenn_ Ayy atakmıyız biz bende diyorum noluyo bu cocuga🙂 8 ay 11 günlüğüz devamlı aglamaklı kucak istıyor hep iştahda gitti huysuz hep🤦♀️
Ucansupurge Ssenn_ Dur daha bakalım hele ne içtik 😂 bir yürümeye baslasin atak matak hak getire insan arıyor o günleri 😂😂😂
Ozzyey Ssenn_ geçmiş olsun canım:) anam ağladı 8.ay atağından bide üstüne diş çıktı ve tek başıma bakıyorum inan geçiyor sabret bol bol dışarı çıkar:)