Kızlar merhaba. 5.ayda tadım yapmaya basladık. 6.ayda ek gıdaya geçtik herşey çok güzeldi. Ama yanaklarımız egzama oldu yumurtamı dokunuyor yogurt dokunuyor bilemedik o yüzden ek gıdaya ara verdik. Mama ile beslenmemize devam ettik. Egzamayı geçirdik. Sonra diş çıkarma serüvenine girdik ondan yemiyor dedik. şuan 8 aylığız dişimiz çıkıyor patladı çok şükür. Ama asla eski düzenimize dönemiyoruz bebeğim hiç birşey yemiyor ağzını açmıyor çok zorlamakta istemiyorum ama mama mama nereye kdr 🥲 başına gelen oldumu nasıl bir yol izlediniz bana bi yardım edin kafayı yiyeceğim