Oğlum 18 aylık oldu. Doğduğundan beri emerek uyuyor. Gece uyanıyor emiyor. Evde sürekli memmee diye geziyor. Ben bırakmayı düşünemedim bile baya bağımlı benimki. Gece emmesini çoktan bırakmamız gerekirdi ama emmeden sakinleşmiyor babasını bile istemiyor gece. Uykusu açılmasın diye de emziriyorum. Yani ben size fikir veremeyecek haldeyim 😂