İyi günler kadınlar bebeğim bugün tam 1 aylık oldu ama hep uykusunda ıkınıp ıkınıp uyuyor dalıyor sürekli oluyor bu kaka yapmada sorun yok fakat sürekli ıkınması normal mi bilemiyorum uyanıyor uykusundan hep ıkınırken bunun için dün metsil aldırdım günde 4 defa aç emzirmeden 15 dk önce diyor yapıyorum sanki biraz daha iyi gazını yapıyor alttan ama sanki hala ıkınıyor neden olabilir çözemiyorum etkisi ilacın acaba halen vurmadı mı 4 damla kullanıyorum bu arada yardımcı olur musunuz? Teşekkürler 🤲🏻😌